Saturday 25 February 2012

TIMETABLE

assalamualaikum u all :-)
aku skrang ni ngah sakit hati ngan timetable aku..perhhhhhh  mmg TERBAEK depa susun....
aku skrang ni ngah x faham knpe pihak pengurusan U wat cam nie..
p/s: aku yakin korunk x faham aku bebel apa kan???
let me story...
jam kredit aku amik tok sem ni 15 shj..sangat2 ringan..dalam maksud lain nyer..sem ni timetable study aku RILEKSSSS...mula2 aku x amik port pon psl time table nie..then, PA class. DR IKHWAN ckp, nnt next sem sakit laa..next sem mesti aku nyer time table berat atau dgn kata lain jadual aku penuh..
so,aku ngan xcited nyer g la nak ADD course..smua jadual aku clash ngan course yg aku nak hambik..
what the stupid!!!!
so, last2 satu class x bleh nak add course..so ktorg kne maintain ngan 15 jam kredit...semua org PASRAH ngan REDHA...next sem ktorg sure cam org gila..x de masa nak rest..konfem jadual pack smpai petang...giloooo :-(

lastly, DR IKHWAN pon dtg wat perjumpaan ngan ktorg...then die cakap cam nie..
" ok saya akan bukak satu class tuk awak smua add course..tp sy bukak just tok kelas awak jer"

semua stuju???...ktorg pon SETUJU yg teramat sangat..hahaha
semalam kawan bgtaw, DR IKHWAN bukak tok kelas "ikhtisas bola sepak"

nah amik ko..padan muka..so, this sem aku akan blaja main bola sepak..dasyat giler..sat g bukan aku tendang bola..aku pi tendang kaki org..hahaha...
p/s: mentang2 ler dak perempuan kelas aku just 9 org, depa pi bantai letak kelas bola sepak..hahaha...

alhamdulilah..sem ni aku amik 16 jam kredit jer..tp mmg sure next sem aku "gila" ngan timetable yg pack...

syukur alhamdulilah gak, cbb jadual aku masih lg free berbanding kwn2 yg lain...dlm kelas tu just ada 2 org je yg slamat..aku ngan ketua kelas (amer)...
dgn berbesar hati nye aku ngan amer x yah amik kelas "general english"...
cbb nyer masa MUET dlu..aku dapat terlebih ckit band  dr diorg :-)

dan wat aku bertambah sakit hati apabila timetable aku menunjukkan aku ada class pada ari SABTU..hahaha
ni lagi satu yg menyakitkan hati!!!!!!!!!!!!
mcm taik kucing!!!!!!

rilekss..rilekssss :-)
"pruffffffffff"
hurmmm apa nak wat..dah nasib badan :-(

ok..jom kte tgk sama2 jadual aku tok sem nie...

ISNIN
8-10 pg = ikhtisas renang
3-4 ptg = anatomi dan fisiology manusia (teori)

SELASA
8-11 pg = pendidikan luar

RABU
8-11 pg = ikhtisas olahraga (balapan)
3-4 ptg = sahsiah diri

KHAMIS
8-10 pg = teori dan amali latihan suaian fizikal
2-4 ptg = sahsiah diri

JUMAAT
8-10 pg = anatomi dan fisiology manusia (lab)
5-7 ptg = ikhtisas bola sepak

SABTU
10-12 tghari = pengurusan ko-ko

sangat sakit hati bila ada kelas pada hari SABTU!!!
doakan masih wujud ruang2 kosong supaya memudahkan aku tuk menayangkan muka ke kampung halaman tercinta..hehehehe...

kursus yg aku takot :
1- anatomi dan fisiology manusia
why?? cbb kursus lebih kepada biology..mostly kepada SCIENCE..i hate science :-(
mcm mana nak hafal otot2 ngan tulang2 dalam badan kita nie..dah la berat kursus nie..3 jam kredit..aduyaiiiiii

2- teori dan amali latihan suaian fizikal
why??? kursus ni ada sangkut paut ngan anatomi dan fisiolagy manusia tu..pon sama 3 jam kredit..tp x pe la, cbb ni lebih kepada praktikal..hehehe

serius klau aku dapat gred B pon tok kursus ni ianya akan mempengaruhi aku nyer HPNM aku nnt..so,klau rendah cam mana aku nak apply biasiswa..

YA RABBI..permudahkanlah urusan hambaMU ini..amin :-)

moga aku dapat hadapi sem ni ngah tabah dan jaya nya..amin :-)

nnt aku akan update entry dgn topic "money..money..money"..hehehe
kpd insan2 yg membaca aku nyer luahan hati ni, terima kasih kerana sudi meluangkan masa tok membaca nyer...
andai ada salah dan silap dr pihak aku, aku susun sepuluh jari memohon maaf..

~the end~

sekadar renungan
sekali melangkah, jangan menoleh ke belakang..tp tidak bagi aku..kekadang aku perlu menoleh kebelakang supaya aku boleh menjadikan apa yg tertinggal di belakang sebagai panduan dan pedoman dalam meniti kehidupan pada hari ni..dan kekadang apa yg aku tinggalkan dibelakang bukan lah kerana aku membenci nya..tetapi kerana aku terlampau menyayangi nye..
sekian terima kasih..

p/s: sekadar renungan tu aku tuju khas tok sahabat aku yg sentiasa disisi aku..terima kasih tok segala nasihat dan pandangan nya..terima kasih kerana sudi mendengar rintihan hati aku yg sentiasa menjadi sayu saat mengingati DIA..terima kasih frenz..moga hubungan kita kekal hingga ke akhirat nnt..amin :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)