Thursday 23 February 2012

OrEntAsi

assalamualaikum....
aku sihat jer..copsss x de sapa tanya pon kan..hahaha....ok entry kali ni aku nak citer pasal orentasi aku...
bila sebut je ORENTASI..aku yakin dan pasti mesti ramai yg akan "prufffffffffffff"..sama la ngan aku..
i hate orentasi...tp apa kan daya..aku terpaksa tempuhi...
APA AKU WAT MASA ORENTASI??
sama cam orentasi yg lain..taklimat displin, peperiksaan, perpustakaan, PDRM ngan ceramah bagai..hahaha...
nasib baik ada wifi..so aku bnyk ON9 gne fon masa org sibuk bagi taklimat kat depan..hahaha...
CIRI-CIRI PELAJAR YG CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG...hehehe...
so far malas aku nak citer panjang2 pasal orentasi yg suam-suam kuku tu...hehehe
TAHNIAH aku ucapkan kepada diri aku sendiri cbb berjaya menghabiskan orentasi tanpa sebarang masalah..alhamdulilah :-)
p/s: tp aku x berjaya menyembunyi kesedihan + kerinduan aku pada keluarga tercinta..aku tewas ngan air mata sendiri..cis!!!!!!!!
aku bukan anak manja erk...kekadang faktor sekeliling membuatkan hati kita yg KUAT boleh jadi LEMAH..hehehe...

CLASSMATE

 so far sehingga saat aku menulis entry ni aku dah kenal serba sedikit hati budi diorg :-)
biasa la pelbagai org ada plbgai ragam..tp so far alhamdulilah..aku masih bleh handle..ye la kan, aku x bleh nak assume semua org bleh terima @ ikot pale otak aku je kan..so, aku kne lebih terbuka dan toleransi..GOT IT???
p/s: aku x taw nak cakap mcm mana 4 taun dok study sama ngan depa smua..boleh jadi senget ngan perangai depa nie..hahaha..
dalam kelas aku just 9 org je perempuan..selebih nye dalam 15 di monopoli oleh kaum lelaki yg x brape nak HOT..hahaha..

HOUSE MATE

 ni pon x de masalah..so far smua org OK...pale smua gila-gila...boleh dibawa berbincang dan bersembang2..hehehehe...

ROOMATE
aku dapat dak sabah..hahaha..seorang yg senyap...
p/s: org sabah mmg jenis pendiam ker erk????hehehehe
so far aku sangat2 ok ngan die..kami boleh komunikasi ngan baik disamping berkongsi cerita serba sedikit..hehehe...nama die DAYANG NORHAYATI (yati)...so sory beb, die dah bertunang :-)




UPSI
aku semakin selesa dan berbangga menjadi warga nyer..doakan aku berjaya habiskan pengajian aku yg selama 4 tahun tanpa sebarang kesulitan..amin :-)

aku tutup entri aku ngan bait2 lirik lagu UPSI

selagi hayat dikandung badan, kami tetap berbakti :-)

perancangan masa terdekat 
 aku x nak melibatkan diri dalam mana2 acara sukan pada semester ini..harap maaf :-)
aku nak beri TUMPUAN + REHAT..hahaha
tp klau ajak nak main2 buang peluh jom laa..aku on je cbb mostly aku x de kelas ptg...

ok la..see u next entry beb...take care :-)




No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)