Friday 10 February 2012

pEmaLAs

assalamualaikum...
aku MALAS..aku pon x taw npe aku pon jadi pemalas...
esok 12/2/2012 aku nak kne g daftar..tp smpai la ni tghari aku x prepare pon barang nak bwk g cna...
asal nie?? dulu aku beria sungguh nak smbung bljar..tp laa ni aku plak yg jadi pemalas..

aku bukan malas nk blajo..tp aku malas nak packing barang...hehehe...
mak aku ngan kkak aku wat "bodo" je bila aku suh tolong pack kan brg aku..cis!!!!!
sebelum ni depa yg kemaskan barang aku..aku masuk poli dulu pon mak aku yg pack barang..skrang ni depa semua "MALAS" nak tolong aku....so, sapa2 nak tolong aku???
klau ikot aku, aku gulung-gulung semua pakaian, then sumbat dalam beg..hehehehe...

pas ni tukar la status aku sebagai seorang pelajar (cemerlang dan terbilang) di
UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS (UPSI)
tempoh pengajian selama 4 tahun...hehehe (tua la aku cam nie)

p/s: angan2 nak sambung master (2 taun) cbb nak jadi lecturer...hehehehe

misi dan visi: aku nak cari tajaan @ biasiswa tok tanggung pengajian aku..so, result kne gempak ler...
ok study HARD and SMART...
p/s> tajaan tu bukan nye dtg dr SUGAR DADDY erk..

doakan misi dan visi aku tercapai...

surprise: aku dah print jadual kelas ngan kursus aku amik sem nie..hahahahaha
serius aku pon terkejut...hahahaha
aku amik RENANG..hahahaha...
jgn depa suh aku pakai bikini dah laa..hehehehe...
kelas aku ada sampai hari sabtu..
mostly" petang x de class..so boleh "membuta"..hehehehe.....

ntah la..jujur ikhlas aku rindu ngan dak site..terutama budak yg bawak AFU 7138...bila la agak nye aku dapat jumpa depa lg :-(

aku nak ucapkan terima kasih kepada husband kkak aku (PAK UDA)..cbb telah sponser rm100 ..MAK sponser rm50 tok aku beli sport shoes ....selebih nyer gne wet gaji aku..huhuhuhu....akhirnya aku berjaya memiliki kasut NIKE...

p/s: tp tu pilihan kkak aku..klau aku berkenan kat kasut nike yg hitam kuning tu..tp kos dia dekat 300..mak aku cakap..x yah beli mahal2 sngat..hurmmmm :-(
p/s: sebab depa taw next sem aku mesti tukar sport shoes lain..hahahha

serius klau aku ada extra money next time> mmg aku akan rembat kasut NIKE yg hitam kuning tu..sumpah sangat2 cantek dan sporty :-)

ok la..aku nak g packing barang..semoga x de barang yg tertinggal :-)
p/s: siap wat list barang gitu..hehhehe..

esok aku daftar kul 8.00 hingga 10.00 pagi...kne kuar umah awal la ckit
cbb UPSI ke umah aku dalam 2 jam jer..

ok laaa...mybe lama aku x kan beron9 cbb minggu orentasi...
doakan semua urusan aku berjalan ngan lancar..amin :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)