Monday 30 January 2012

rEzEki ALLAH bg

assalamualaikum...

syukur x terhingga aku panjatkan kepada ALLAH..terima kasih ALLAH atas rezeki MU...
alhamdulilah, ALLAH makbulkan doa aku...
td aku check result sambung blaja kat salah satu universiti kat malaysia nie..
dah aku rasa cam bermimpi..aku salah sorang insan yg berjaya ditempatkan disana....TERIMA KASIH ya ALLAH...terima kasih :-)

akhir nya....aku bakal bergelar pelajar lagi :-)
p/s> syok ke status pelajar???? hehehehe...


 
maaf andai entry nie akan membuatkan sesiapa terasa..aku just nak luahkan pe yg aku rasa:
p/s> terima kasih kerana memahami...

 fared mat, dulu awak penah cakap kat org kan
"awak ni sesuai jadi lecturer, gaya dah ada"...



terima kasih mat tuk ucapan tu...
"insyaALLAH klau ada rezeki, org dah sebelah kaki menuju kearah ucapan awak tu...doakan org berjaya tarik sebelah lagi kaki kearah tuk menjadikan nyer realiti"

terima kasih mat tuk ucapan tu..tanpa ucapan tu, org x kan pilih pon kos dan U ni..walaupon org lari jauh dr bidang kejuruteraan awam, tp awak jgn risau..org xpenah ralat :-)

ok la..aku malas nak berjiwang karat kat cni..ok :-)

jom get ready nak balik, bincang ngan family dulu..pa pe hal family first..bukan ASTRO FIRST erk..

wahai insan di luar sana,  aku doakan yg terbaik tok aku dan kita semua..amin :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)