Wednesday 11 January 2012

muka duit!!!!

assalamualaikum :-)
so sory..entri ni aku nak luahkan kemarahan yg menular di minda + diotak dan membahang di badan aku nie....

ko engat muka aku ni muka duit??? mmg la aku pegang  wang cash yang project manager bagi..tp agak-agak la nak ajak aku joli ngan duit tu..amanah tu beb!!!!
 aku taw la korunk nak claim petty cash kat aku..pon agak-agak la..bawak-bawak la bersabar abang oiiiii..aku bukan nak layan hal kome jer..
keje aku  berlambak x ciap lg...bukan nyer aku x bayar..aku bayar kot..tp tggu la sehari dua...x de nyer klau aku x bg duit tu kome x de duit nak makan....

ni lagi satu yg aku hangin..surat kuning dr TNB dah sampai atas meja aku...ni pe ke benda nyer??? deme x g bayor ker??? kome nak TNB dtg cni ker, pas tu potong bekalan..kang kome jugak yg bising x tentu hal.....
project manager pon x yah la smash aku..bkn salah aku pon TNB bagi surat cinta tu...mmg la aku pegang cash money..tp idak le sampai bil TNB pon aku nak kene uruskan..pandai-pandai ler department HR uruskan!!!!

so kepada project manager...x yah nak smash x tentu hal..aku sunat kang..aku taw ko mmg x sunat kan????

kepala aku dah start nak pentoi..ari ni semua keje melibatkan duit..
claim + allowance + petty cash semua sangkut..dimanakah silap nyer????
alamat nyer aku nyer claim mesti lambat dapat..duit kat tangan dah la ngah cukup-cukup makan je nie :-(

esok rasa cam nak MC jer...nk tenangkan fikiran dan x nak pikir pasal duit..
x kisah pasal duit claim aku ker..bil TNB ker..duit claim staff lain ker..yg pasti aku x nak pikir pasal duit...

DUIT BOLEH WAT AKU RASA CAM GRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

dan aku pening pale..dinner tema biru, dress aku warna purple....sakit je hati aku..x de masa aku nak g beli baju warna biru..malas aku nak pikir..sat g aku pakai je kemeja ngan slack..menepati tema dinner
"smart and kasual"...x pon pakai kemeja ngan skirt..hehehehehe

lantak la ko dinner..susah2 kang aku x gi pon..hahahaha...

ok la..pale aku seakan nak nampak 'tiong'tiong'tiong'tiong....
byeeeeeeeeeeee :-)

p/s> yg pasal bil TNB tu aku suh office KL uruskan..aku malas

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)