Thursday 19 January 2012

"kenen"


assalamualaikum...eeee sakit nyer hati aku..dulu ngan NUR MUHAMMAD..skrang ngan AZIZUL plak..
aku ni asik jadi bahan jer..letihhhhhhhh.....
ni la yg aku malas...
so strategi yg aku dah fikirkan..aku nak tgkap 1 gmbr HOT aku ngan seorg jejaka..then aku akan mentionkan die sbgai BF aku yg hot cam aku supaya MULUT diorg senyap ckit la...
amacam??? ok x IDEA BERNAS aku...hahahaha...

problem: masalah nyer aku x de jejaka yg terpilih...hurmmmm :-(
boboy di luar sana..sapa sudi jadi JEJAKA idaman aku tuk seketika..just nak tgkap gmbr berdua jer...hehehehe
kekadang "renyang" gak pale otak aku ni bila kne kenen-kenen nie..make me uncomfartable!!!!

jom laksanakan misi mencari JEJAKA hot..kihkihkih

ok la..umah company aku dah boleh masuk..so NURUL suh masuk pas tahun baru cina nie...hurmmmmm ni lg satu menyesakkan pale otak aku...tp klau aku masuk umah company, x yah risau dah pasal sewa umah or bil air letrik..semua company bayar..umah pon de "ekon"...hehehehe...
tp masalah yg wujud sekarang ni ialah!!!!
aku dok sebelah umah rakan-rakan seperjuangan aku nie..sebab kaum lelaki ramai, so company bg 2 umah..mksud nye aku akan berjiran ngan depa...aduyaiiiiiii.....
mesti lg kuat deme menyakat aku....deme bukan boleh percaya sngat :-)

persoalan nyer:
NAK PINDAH KE IDAK...
p/s> klau aku pindah, duit gaji aku dapat save x yah bayar duit sewa umah...hehehehe...
tp x taw la pe plak lg yg deme nak "sakat" aku nie..hurmmmm :-(

jom balik kg and discuss ngan my sister....

tetiba aku terpikir..betul ke ijoy tu tangkap leleh ngan aku??? ishhhhhh lg naya aku dibuat nyer...x kot..aku rasa aku  bukan jenis perempuan yg dia nak kot...so, aku anggap je tu semua "gosip2" liar..hahahaha...

so sory la ijoy, hati aku milik mat..copsss tp mat yg mana satu???? ntahhhh laaaa..hehehehe...

ok la...
aku nak ucapkan
SELAMAT TAHUN BARU CINA KEPADA SESIAPA YANG MENYAMBUTNYA :-)

p/s> cbb aku baru keje, jadi aku x dapat bonus..huhuhu...aku dgr citer company bg 2 bulan gaji..klau la aku dapat bonus tu..sah-sah aku akan bayar duit pinjaman PTPTN aku..hahahaha...
ok la malas nak pikir dah...mood nak cuti dah dtg..so mood malas tu semakin menghampiri..
ari ni satu keje pon x siap lg..cbb x de mood..hahahaha......

mari lah mari pergi bercuti..bersama insan yg disayangi..mari lah mari pergi bercuti..lupakan semua susah di hati :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)