Monday 16 January 2012

my team :-)

assalamualaikum...

seperti yg semua sedia maklum..aku telah pon join dinner company yg berlangsung di BUKIT JALIL :-)

skrang tiba lah masa nyer tuk aku perkenalkan rakan-rakan seperjuangan aku...yg bagi aku depa sangat sempai + sporting :-)
ni nama nyer ARIF..die nie PROJECT ENGINEER (SITE OPERATION)
arif sngat cool..rilexxxx jer :-)..bg aku arif ni SKEMA..hahahaha..
p/s> arif ni dah kawen ok..hehehe
die ada moto besar..i like :-)

yg muda ni nama die CHEE..die nie M&E ENGINEER..
chee pon jenis yg cool rilex..apa yg aku taw, chee ni gayat..klau masuk site, nak turun mesti aku tersenyum tgk die..kihkihkih

sebelah tu AH WENG..die ni SENIOR SUPERVISOR..
die ni bukan jenis yg kuat marah..tp bila die cakap tu nada nyer cam marah..
p/s> sejak akhir2 nie, weng dah pandai senyum2 + gurau2 ngan aku..hehehe


CHEN..die ni dulu PROJECT COORDINATOR..tp skrang die dah x dok site ktorg..die kne pindah g site kat KL..die nie sangat2 lemah lembut..cakap pon berlapis..dan die banyak sangat tolong aku masa aku mula2 masuk kerja..aku rindu kat chen.
ni plak UNCLE LIM..SENIOR SUPERVISOR..uncle ni mulut bising..tp bukan bising apa..bising pasal kerja laa...ckit2 suka tanya aku bila payment + gaji + claim nak masuk..pas tu macam2 la..tp hati die baik..uncle pon dah pindah site kat kl..hurmmmmm :-(

ni la AZIZUL @ IJOY....JUNIOR SUPERVISOR...ijoy ni muda lagi..ehem..ehem..dalam 24 kot..aku pon x pasti..aku suka tgk ijoy bila senyum..ada lesung pipit..hehehe...ktorg mmg baik :-)
ijoy pon kuat mintak duit..sikit2 duit je muka aku..duit je muka aku..hehehehe...
masa dinner tu ijoy dapay lucky draw..nak taw die dapat pe???huh!!!!!!
DIE DAPAT I PAD!!!!!!!!!...aku benci!!!!!!!!


ok..ni plak FAHMI..JUNIOR SUPERVISOR gak..die pon muda lagi..sebaya ngan ijoy..fahmi dah bertunang la..ok:-)
fahmi pon sempoi + otak giler2..
p/s> die nie giler ckit klau bwk kete..hahaha....

sebelah tu adalah my lovely bro :-)
VINCENT DASS..PROJECT ENGINEER (infra + logistic)...die ni sangat2 baik dan bertimbang rasa..even kalau aku wat salah..die x marah, tp die tegur ngan baik2..hehehe...
vincent ni aku dah kenal lama..die dulu supervisor aku masa aku praktikal :-)

p/s> vcent die x kawen lagi..umur dah 27 taun..die cakap nak kawen ngan doktor :-)
 ok beb..ni plak NIZAM..our M&E SUPERVISOR...nizam ni dah kawen..hehehehe..
tp bini die kat putrajaya..ari tu dinner ktorg stay umah bini die laa..hehehe...nizam ni pon otak giler2..tp sometimes die nyer ayat akan wat aku sentap ckit..hehehe..biasa lerrrr beb :-)
tp nizam baik..hati die baik..kekadang klau datang "sewel" die..aku mmg akan jadi point die la nak bergosip..hehehe...
p/s> nizam mmg x tahan rambut panjang..slama aku keje ni, mmg die mengamalkan budaya "mawi world"..hahaha...

ni la die partner aku yg sama jantina..CIK NURUL NADIAH...panggil NURUL jer..nama glamor LULU..hahaha..nurul ni QUANTITY EXECUTIVE..sangat baik ngan aku..mybe sebab ktorg berdua je kot gegurl kat site tu..banyak ajar aku pasal keje..dan aku boleh cakap pe je ngan die..dan aku pon klau de masalah keje, aku refer kat die...eheheheheh...
p/s> jgn menilai seseorg melalui perwatakan die, tp nilai seseorg melalui sahsiah dan peribadi die..ok :-)

hahaha...yg muka sememeh ni nama nyer RIDUAN..panggil WAN jer..die ni M&E ENGINEER..wan org ganu..baik + sporting...x de nak hangin2 x tentu pasal...wan ni klau dtg site, mmg slalu sememeh..hahaha...mgkin cbb engineer, so kne bnyk fikir..tu yg wat die jadi sememeh je..hahahaha...cops, wan ni x kawen lagi..ehemmm..ehem...ehem...

lastly..ni lah die NUR MUHAMMAD..ktorg panggil MAT jer..opsss mat??? hurm :-(
lupakan je..mat ni JUNIOR SITE SUPERVISOR..sebaya ngan MIE & IJOY..ehem..ehem...ok sebenar nya aku malas nak citer pasal mat nie..aku ngan mat ni x brape nak bising2 sngat..ktorg x bnyk cakap..bukan sbb apa, nnt kne gosip..NIZAM la paling kuat "kenen" kan ktorg...smpai aku naik segan:-)
so, aku amik langkah berjaga-jaga ngan x banyak cakap ngan die..klau hal kerja pon aku x ckp face to face..aku tepon terus cbb x nak org taw..kejam x aku??? x kot..aku just ambik langkah berjaga2 jer...
nizam + mie + ijoy tu mmg pantang klau aku ngan mat dekat2...mesti jadi bahan kaw-kaw punyer...leceh la mcm nie..aku x selesa!!!...
so KAT MANA ADA AKU..KAT SITU X DE MAT..hahahaha...
mat pon klau masuk ofis aku, aku wat cam x wujud jer..hahahaha...
lantak la depa kan mat, yg penting keje aku ngan ko siap tepat pada masa nyer :-)
satu ari kantoi ngan nizam, aku tinggal tepon kat dlm kete..die pi bantai bukak sms, kuar sms aku ngan mat.. (sms pasal kerja erk).sejak tu..hurmmmm aku pon wat muka tebal je laa...mat pon satu tiap kali kene bahan je mesti die sengih mcm kerang busuk..at least back up la ckit!!!!!!!

ok la tu la team aku skrang nie..mcm-mcm ragam dan perangai...tp aku seronok bekerjasama ngan diorg..bnyk benda aku belajar ngan diorg nie..depa pon baik2..kekadang kene jadi bahan tu aku x heran sngat sebab..aku je yg boleh deme jadikan bahan...hurmmm :-(

p/s> depa ckp, dulu masa ko x masuk lagi..site ni senyap jer...(mmg la senyap sbb x de bahan ngok!!!!)

so far aku bersyukur sangat2 di tempatkan diantara mereka..walaupon aku x hebat mcm depa..at least aku ada peluang tok belajar something yg baru dr depa...


dear my team> trima kasih x terhingga kepada korunk cbb sudi terima aku tuk kelompok korunk..love u all :-)

so aku sekarang sedang berkhidmat tuk company
YNH CONSTRUCTION SDN.BHD
p/s> compny aku biasa2 jer..x sehebat mana pon :-)


sory aku x upload gambar PROJECT MANAGER..nama nyer TAN CHEE SENG..masa dinner ari tu die sibuk nak "minum" ngan tetamu..hehehehe...

ok sekarang ktorg tgh wat projek..
AEON JAYA JUSCO SERI MANJUNG, PERAK...
klau ikut tender, projek akan siap bulan 9 nie..hurmmmm :-)

tp skrang aku dah dapat drawing tok new project..hurmmmm :-)

CADANGAN MEMBINA SEBUAH KOMPLEK PUSAT PERUBATAN 5 TINGKAT , SEBUAH M & E PLANT BLOK DIATAS LOT 16001 (PT 17283) MUKIM LUMUT DAERAH MANJUNG,PERAK..

aku said...YES..YES..YES..x yah balik KL..owhhh YES..hahahaha..so KL, lama lagi la aku nak kesana..hahahaha...

so kepada semua org..doakan yg terbaek tok aku dan kita semua..amin :-)
ok la see u next entry...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)