Friday 13 January 2012

redahhh jerrrrrr :-)

assalamualaikum :-)

hahahaha..dinner malam nie..so, ktorg gerak tghari nie...
tidak..tidak..baju aku x ikot tema..hahahah...
tema smart kasual dan warna biru...
hahahaha...ni dak site de yg pakai baju warna hijau...hahahaha
layan :-)
ok klau de sapa-sapa nak jumpa aku..mari le ko lokasi dinner aku :-)

PERDANA GRAND BALLROOM
BUKIT JALIL GOLF & COUNTRY RESORT
KUALA LUMPUR

klau jumpa dak perempuan yg comel dan pakai baju warna purple..hahahaha
tu la aku :-)

so aku stay sana..ahad baru balik..jom abiskan duit dgn bershopping :-)
lantak le..yang penting makan..

REDAH JER!!!!!!!

doakan aku dapat lucky draw :-)
p/s> hadiah nyer menarik taw...hehehehe...aku x nak hadiah yg besar-besar..cukup la dapat iphone jer..
doakan aku :-)

ok la..aku nak balik and pack barang...
k tata...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)