Monday 9 January 2012

MY BOYFRIEND




Entri ni khas tok tatapan semua org kerana aku akan menghebahkan kepada semua org diluar sana, siapakah insan yg telah berjaya membuatkankan aku jatuh cinta

Kepada jejaka ini yg telah membuatkan aku jatuh cinta..hargailah dan semaikan lah didalam hati kita, moga perasaan ini kekal selamanya 

I love u so much

Aku x pasti bila perasaan ni hadir..tp setiap kali melihat kamoo..aku akan jadi cam ni

dan hati aku akan  start bergetar dengan lebih kencang..adakah tu petanda aku telah jatuh cinta kepadamu???

ni die jejaka yg telah menyebabkan aku jatuh cinta...

saya sangat sayangkan awak MERLIN
aku start tengok MERLIN  kat astro 701..hehehe...before tu kat tv3 pon de gak..aku mmg gile ngan COLIN MORGAN ni..sangat-sangat dan tersangat la hensem..klau la die masuk islam, aku ler org pertama yg akan meminang die..cis!!!!!hehehe
dear my MERLIN..sudikah awak menjadi pasangan saya..jika tidak dialam nyata, cukuplah dialam maya..hehehe.. I LOVE U SO MUCH MERLIN :-)
tp jalan cerita dalam buku ngan kat kaca tv lain ler..hurm :-(

 
MY SWEETHEART ARTHUR
ni lagi seorang jejaka yg berjaya wat aku jatuh cinta..tp yg ini jatuh no 2 ler dalam carta..hhehehehe...
serious aku paling suka klau die nie berlakon ngan merlin..dan die nie SOMBONG ckit..tp aku sangat-sangat dan tersangat suka pada mata die :-)
sangat cantik...klau aku kawen + ada anak ngan die mesti mata anak ktorg ikot mata arthur :-)

dear arthur> saya sangat suka kan mata awak...tp awak jgn sombong sangat ngan saya..moga perasaan ini kekal selama nya..hehehehe...awak jgn wat keputusan secara melulu jer..gne kan akal fikiran erk sayang :-)
i love u more than yesterday :-)
lastly lelaki yg berjaya wat aku jatuh cinta ialah my lovely


aku sangat suka pada kamo wahai si hensem :-)
dulu si hensem ni ada propose aku, tp masa tu aku ngah study..so aku tolak laa...
skrang die dah berbahagia bersama isteri dan anak tercinta :-)
hehehe...tp aku sangat sukakan senyuman dan setiap watak yg dilakonkan!!!!!!

p/s>wahai si hensem..moga senyuman awak sentiasa ada tok saya :-)










itu lah jejaka yg telah membuat kan aku jatuh cinta..

1) MERLIN
2) ARTHUR
3) SI HENSEM  AARON AZIZ :-)

aku taw banyak gegurl kat luar sana yg jeles + cemburu ngan aku kan..hehehe...eleh x nak ngaku le korunk tuuu....tp x per, aku ni jenis yg suka SHARING...hehehe....kita share sama2 erk..SHARING IS CARING :-)

dear boboy kat luar sana..klau korunk x de ciri-ciri jejaka diatas yg telah wat aku jatuh cinta...pleaseeeeeeee, prepare urself..hahahaha..demand sungguh aku..klau cam ni smpai tua  la aku x kawen..hehehehe....

ok la..kepada ketiga jejaka td..i just want to say:


I LOVE U BEB :-)


p/s> aku jalan-jalan kat link mana ntah..aku jumpa nie


 ok daaaa....

coppsss aku de problem..aku de dinner kat KL sabtu nie..hahahaha..theme warna biru..tp dress aku warna purple!!!! pe citer????

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)