Friday 2 December 2011

hangout ngan dak IT???

hahaha...IT ngan KEJURUTERAAN bleh bergabung ker???

bagi aku..BOLEH, CAN, YES...

siapa pon die..asalkan die jujur dan ikhlas dalam membina satu perhubungan, bagi aku they can be my frenzzz :-)
aku telah mendriftkan kereta abg ipar aku ke ipoh tuk sama2 "menjayakan" pertemuan terakhir sebelum kkak2 and abg2 DIP kat PUO...aku datang setelah di jemput oleh princess lela ngan princess nani..my lovely sister :-)
wlaupon aku ni muda dr diorg..tp jiwa diorg muda cam aku..

kredit to diorg semua...one of the my best memory :-)






princess nani telah mengkritik aku..

" b, asal ko tambah gelap nie"

hohoho....i just can smile :-)

jom cepat tolong aku cari produk supaya boleh bagi muka aku kembali seperti dulu :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)