Thursday 29 December 2011

jUjUr!!!!

aku ngah sedih sangat-sangat nie...lg sedih dr putus cinta!!!!
td aku de temuduga...dan aku rasa aku
GAGAL
aku x taw salah aku @ salah siapa..hahaha
temuduga tu tanya aku wat pe skrang??
then aku pon jawab ler jujur..
"ya, saya bekerja sebagai......... di ........... memulakan khidmat pada awal bulan october 2011..."

he ask me bout my salary..

" gaji saya 1+++"

he told me
" wahhh gaji awak nak sama dah ngan saya yg ada degree nie"...

aku balas cakap die pe

" encik skrang bukan masalah wang ringgit, skrang semua terletak pada minat..klau dibayar gaji 10 k sekalipon, klau x berminat x mustahil saya hanya mampu bekerja selama sehari je"..

sumpah mmg aku jujur dan seikhlas hatiiiiii...
but my sis ckp asal x kate menganggur jer....
aku pon ngah blurrr + cuak2 ayam..
nak tu speaking plak..mmg berterabur la ayat aku..lantak la, janji depa faham aku nak sampaikan apa :-)

so korunk semua rasa cam mana?? layak x aku..or aku dah fail kat temuduga nie???

so pas sembahyang jumaat ni aku ada 2 ujian nak kne amik..satu ujian bertulis..satu ujian kecergasan..
p/s> tok ujian ni aku rasa x de pe sngat kot..
serius mood aku kembali down....
now aku go on ngan semangat yg sedang menurun dan tawakal:-)

YA ALLAH..PERMUDAHKANLAH URUSAN HAMBA MU INI..amin:-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)