Monday 26 December 2011

KL OFFICE :-(

aku sihat jer :-)
p/s> coppp x de sapa pon tanye kan??? hehehehe
okey lerrr, aku nak sembang pasal KL OFFICE
last week aku kne balik office...sangat-sangat dan tersangat lah x nak pegi...hate KL!!!!
tp nak wat cam mana kan..aku ni pekerja yg dedikasi..hehehe

so sampai aku dok kat company nyer kondo..mmg terbaek :-)
dapat kat tingkat 17..

copsss malas la nak story
letak gmbr je laa...hehehehe

cantik kan??? aku sangat teruja kot..selang 10 minit mesti bukak tingkap tgk KLCC..hehehe

impian: nak g KLCC :-)

sory..aku x taw ni masjid per..hehehehe..tp bila azan, dgr jelas kat bilik aku :-)

sapa taw menara pe tu???

ehh monorail lalu kat bwh aku jer..hehehe
p/s> slalu nyer aku lalu bwh monorail



get ready to back :-(

saja je aku tgkap gmbr nie..saja nak tunjuk line biru, merah dan putih

kuil yg sangat2 menyakitkan dan membingitkan telinga aku!!!!

cenderahati sempena first time aku dtg office KL
sebenar nya aku nak kuarkan satu statement yg aku x nak terima nye seikhlas hati..hehehe
klau aku stay keje di sini, dan apabila projek ni abis..aku akan kembali ke office KL..dan utk pengetahuan korunk semua..AKU X NAK BALIK KL!!!!!
aku nak dok cawangan manjung @ ipoh..x nak KL..x nak KL...x pon cawangan mana2 pon boleh..tp bukan KL :-(
nape aku x nak KL????

cbb kami hanya terpisah sejauh 2.5km bersamaan 6 minit shj... 
p/s> kredit to mr google maps :-)

tu la kenyataan yg aku x nak terima...biar aku disini beratus-ratus batu jauh nya..hati aku tenang dan nyaman :-)
so please pray for me frenz :-)

p/s> pagi tu aku g brekfest kat bangsar..hehehe..saja nak bgtaw aku brekfest kat bangsar..pikir le bangunan pe yg aku lalu masa nak g brekfest kat bangsar tu..hehehehe
sungguh sedap roti canai die...boleh masuk jalan2 cari makan..hehehe

k daaaaaa
 tidak lupa gak aku telah ke times square tok window shopping
p/s> al maklum ler..window je la mampu... nak beli ongkos ngak ada sih...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)